Skridskor i Millenium Park!

 
 
 
 
 
I fredags så skulle jag och barnen gå på bio och se Frozen tillsammans, men just när vi skulle åka fick jag ett telefonsamtal av föräldrarna att de hänger på, så de hängde med och sen efter filmen gick vi och åt. 
Sen så var jag friså jag åkte till Amanda en stund och såg på en film. 
 
I lördags hände absolut ingenting tog det mest lungt, jobbade som sagt på kvällen. 
 
I söndags så åkte jag Moa och Amanda skridskor i Millenium Park, väldigt mysigt. Jag älskar att åka skridskor. Dock så var det ganska mycket folk, kanske inte det mest optimala att åka en söndag, haha! 
Sen så gick jag och Amanda hem till mig och åt lite rester till lunch. Sen åkte vi till Vivien och drack te och snackade lite. 
 
Så denna helgen blev väldigt lugn, vilket kans vara skönt ibland, har nu vilat upp mig till nästa helg! 
 
 
 


Vad mysigt det såg ut :) bra att du har vilat upp dig för vår helg;)

Svar: All in i helgen, ska bli så kul! :)
Sandra

2013-12-05 | 02:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback