Black and White

 
 
Allt känns mycket bättre, men känslan att jag skulle vilja hem finns kvar. Innan idag skrev jag ner mina tankar 

Varför ska allt kännas svårt, att leva och bo under samma tak är påfrestande, kanske är jag inte gjord för det, ibland känns det som man tränger sig på, även om man inte gör det. Den ständiga känslan att jag vill var någon annanstans kryper genom min kropp, men egentligen känns det inte som hemlängtan utan mer som en ångetskänsla. Men den känslan hade jag när jag bodde hemma också att jag ville därifrån. Kanske känslan alltid kommer att finnas där att man vill vara någon annanstans än vad man egentligen är. Är det för att jag inte kan leva här och nu. Ångestkänslan fyller hela kroppen och hjärnan går hundratio procent, tankar hur man vill att man ska göra. Problemet ligger nog i en själv och inte i platsen man bor på.  

 I måndags så började jag dagen med att åka med Megan och Nu-Nu till en pre-school som jag inte kommer på namnet på just nu, men den ägs av en norsk, så det hade väldigt skandiavisk syn på hur man uppfostrar barn, så besöket där gjorde att jag fick lite mer energi. Varför vi var och hälsade på där var att Nu-Nu ska börja där nästa år. Sen efter det så åkte jag och Nu-Nu hem och vi började bygga med tågräls, sen var det dags för lunch och Jag och Nu-Nu lagade pannkakor. Sen var det dag för naptime, då tog jag chansen och pratade med mamma och pappa på Skype. Sen så hämtade vi Keene. Efter vi gjort klart läxorna, så spelade jag, Keene och lilla Keene ett kortspel som var väldigt roligt. På kvällen gick jag på en Yoga klass på gymmet. 

Idag så började jag klockan tre så jag tog en lång sovmorgon och när jag vaknade såg jag några avsnitt av Revenge. Innan jag började plocka undan lite på mitt rum, för att sen ge mig till Starbucks. Skulle egentligen träffa Amanda, men hon kände sig inte bra så jag kände att jag ville komma ut från huset så tog med min dator och köpte en kaffe och kaka och snackade lite med Nermin på Facebook. Hämtade upp Keene, träffade på hans vän så vi gick till parken och sen upp till hans vän där vi spelade lite Wii. Nu-Nu och Megan kom hem och vi gick ut och åt på ett mysigt Barbeque ställe. Kom hem och gjorde varmchoklad och såg Idol. 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback