Ett ton lättare

 
 
De senaste dagarna har varit tuffa, har inte känt mig alls på topp, och kunnat börja gråta för ingenting. Jag tror det har varit för jag inte har klickat så mycket barnen och det är mitt jobb så har det varit svårt för mig. Så jag skrev ner vad jag kände och sen så tog jag och pratade med min värdfamilj och det kändes som ett ton släpptes från mina axlar, de var väldigt förstående att jag tyckt det var jobbigt och vi försökte komma på en lösning och vi kom fram till lite förändringar som vi kunde pröva, och så sa vi om det inte blir bättre efter vi har försökt så få vi se hur vi gör. 
 
Iallafall idag vaknade jag upp hos Moa, hon hade skola inne i downtown så jag åkte med henne in, och det var så skönt att komma ut från huset, då jag inte kände mig bra. Sen så var jag hemma ett tag tog det mes lungt. Sen tog jag tåget till Andersonville, som en är en liten svensk del i Chicago. Där mötte jag upp Amanda och Sofia. Så vi åt på den svenska resturangen tre kronor och jag åt en omelett med lax och grädfil med dill i, med stekt potatis till. Var så gott! Sen så gick vi in i den svenska butiken som också fanns där och jag köpte ett Marabou mjölkchoklad ( som redan är slut haha), dock så var det ganska dyrt då det var ett 100 gram och det kostade 5,46 dollar vilket är ungefär 40 kronor, men det var så värt det, så gott, kärlek till marabou mjölkchoklad. Sen så åkte vi hem till Amanda lämnade hennes bil och började promenera, vi promenareade hela vägen hem till mig vilket är ca en timmes gång. Sen vilade vi en stund i mitt rum och sen gick vi ut och åt på en sushi resurang och efter det gick vi på ett event på Victoria secret, så jag blev några underkläder rikare. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback