What Happened

Bilderna är från några veckor sedan då Nu-Nu sett min kamera och säger I want to take a picture haha. 
 
Men en liten uppdatering av de senaste dagarna
 
I lördags blev det ingen utgång, men var nog lika bra det då jag var helt slut. Så bäddade ner mig och kollade på Revenge istället.
 
I söndags så skulle jag egentligen på Au-apair möte, kom dit där vi skulle vara och ser att resturangen vi skulle träffa på var stängd och skulle precis ta fram min LCC mobilnummer och ringa henne, men helt plötsligt dog min telefon. Ja så fick gå hem igen då jag inte hade någon aning var de var någonstans. Sen på eftermiddagen så åkte jag och hämtade upp Amanda och åkte till Ikea. På Ikea mötte vi upp Moa. Vi åt såklart köttbullar, känns lite som hemma när man äter det, speciellt då jag var på Ikea hemma väldigt ofta och åt, det ända som saknades nu var min vän Alva.  Vi köpte lite smått och gott som doftljus, kakor och lite annt smått och gott. 
 
I måndags så började jag jobba vid halv 11, körde min värdmamma till jobbet och sen hade jag NU-NU, vi lekte lite med bilar, som är hans favoritsyssla innan det var dags för lunch och naptime. Tog det mest lungt och så under tiden hann sov och försökte kolla upp lite till resor jag vill göra under året. Sen hämtade jag Keene med bil och det var snöigt ute, så det var ganska läskigt då bilen några gånger inte ville bromsa och jag med bromsen i botten. Tur är att man håller avstånd så inget händer. Sen var vi en stund hemma, tills hela familjen gick ut och åt. Åt pasta med svamp, vilket smakade sådär. Men pannacottan jag hade till efterätt var riktigt god. Sen hem, tände ljus i mitt rum och bäddade ner mig och kollade på Revenge. 
 
Idag så trotsade jag min säng, och gick upp ganska tidigt för att åka till Amanda för att träna med Amanda och Kai, blev ett härligt träningspass. Efter vi tränat så spelade vi lite Tv-spel, nästan glömt bort hur roligt det egentligen är att spela Tv-spel. Sen var det en vanlig jobbdag för mig, fast slutade ganska tidigt vilket är skönt. 
 
Idag är det även bara 10 dagar tills jag befinner mig i NY, jag är så taggad!


Vilka fina och roliga bilder. Synd att det inte blev någon utekväll, men det kommer fler kvällar. Puss o kram ♥♥♥

Svar: Ja nästa vecka i NY! kram <3
Sandra

2013-11-27 | 10:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback