14 oktober 2013

Just nu flyter allt på, idag började jag min jobbdag med att köra min värdmamma till jobbet. Åkte sedan hem och jag och Nu-Nu läste några böcker innan det var dags för lunch och sen för naptime. Efter han hade sovit så hade jag en timmes bilfärd för att hämta upp Keene från hans kusin då han hade sovit där i natt eftersom de inte hade någon skola idag. När vi kom hem gjorde jag mat, vilket blev fläskkotlett  med pastasallad och broccoli. Sen efter ett tag kom min värdmamma hem från jobbet och jag passade på och träffa Moa och Johanna en stund, vi tog en kaffe och pratade. Sen var klockan halv nio och jag var så sugen på att träna (händer inte allt för ofta), så jag gick till ett gym som jag tänkt att jag skulle gå med i jätte länge. Väldigt stort gym där de både har simhall, klättervägg, basketplan, vanligt gym och gruppträningar. Det bästa med det är att dem har öppet 24/7 så kan gå dit när som, så det passar mig som jobbar mycket.  Så nu är det bara att bli fit och stark som gäller. Nu tänkte jag se ett avsnitt Idol innan jag lägger mig, måste ju ha lite koll vad som händer på svensk TV på andra sidan jorden. Godnatt xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback