Bättre

 

Min hemlängtan blev mycket bättre nu ikväll, pratade med Emma i telefonen och det var roligt att prata lite vad som hänt och vad som händer. När jag hade pratat klart med henne hade min värdpappa hört att jag var lite ledsen, så han frågade mig vad det var och jag sa att idag varit jobbig med hemlängtan, började nästan gråta framför honom när jag förklara vad jag trodde anledningen var. Så han gav mig en stor kram, och sa att han tyckte synd om mig för jag hade hemlängtan. Sen efter ett tag så frågade han om jag ville ha te för han skulle göra till sig. Så när teet var klart kom han med tekoppen och en bit av morotskakan jag bakade igår. Så gulligt. Precis vad jag behövde te och kaka. 

Sen så hade jag sett att en Amerikansk hemsida hade 25% på hela sin sida så kunde inte hålla mig, så jag beställde mina älskade Jeffrey Campbell skor. De blev iallafall halva priset än vad de kostar hemma i Sverige.  Nu ska jag titta på ett avsnitt av New girl innan det är sängen som väntar.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback