Helgen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har helgen passerat igen tycker tiden går så himla snabbt. Började iallafall lördagen med ett träningspass, hade en personlig tränare, då det ingick en träning med en personlig tränare när man köpte medlemskap. Varför kan man inte ha råd med det alltid. Gick sedan hem och pratade med mamma och pappa på Skype alltid lika roligt att se hur de har det, även om om man bli tårögd och får hemlängtan. Sedan tog jag det lungt, innan jag begav mig ut på stan för att leta vantar och en scarf, det börjar bli kyligt här så är bra att ha. Sen så gick jag mot tåget för att ta tåget till Evanston, där jag skulle möta upp Rebecca, Felicia, Lisa och Moa, vi skulle äta på en resturang. Det var en mysig resturang, men det var typ som en tapas resturang, så vi delade på några rätter, men blev inte så mätt. Men det var en mysig stund. 
 
På söndagen tog jag och körde till Felicia. Sen så åkte jag, Moa, Rebecca och Felicia till en gård, där Lisa volontär jobbar, eftersom det ingår i collegekursen hon går på. Så vi hälsade på henne, köpte pumpor och kände gårdslukten. Sen så åkte jag och Rebecca till Old orchard shopping mall och tittade lite och tog en fika. Körde sedan hem och började måla då jag hade precis köpt målar grejer, det är så roligt att måla tycker jag. Sen så åt jag middag med min värdfamilj och sen så nu är det dags att sova. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback