Min Åttonde Vecka

 
 
 
Dagarna rullar på och i måndags var det 8 veckor sedan jag kom till USA, alltså har jag varit här i två månader, var har tiden tagit vägen egentligen. De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt mer än jobbat på, tränat lite och kollat på massa avsnitt av The OC. Den serien har jag snart sett alla säsonger av, vad ska jag se efter den då. Idag så träffade jag Rebecca, vi åkte till två halloween affärer vid henne, för att kolla på kostymer till Halloween, hittade vad jag vill vara och det kommer bli super bra, måste bara hitta en klänning också. Sen efter vi köpt det vi skulle ha så gick vi tog en kaffe på Starbucks och snackade lite. Sen hittade vi en rolig klädesbutik och där köpte jag en jätte fin vinterkappa, tänkte visa den imorgon för er för dem som är nyfikna. Sen var det dags för mig att ta tåget hem för jag skulle hämta Keene vid tre, kom hem tidigare så satte mig lite vid datorn ch får ett sms av min värdmamma som sa att hon hämtade upp båda barnen i dag, klagar inte. Så jag hann se tre avsnitt av The OC. Sen så började jag laga mat, gjorde svenska pannkakor, som alltid är lika uppskattat. Imorgon är en nu jobbdag och sen är välförtjänt helg. 
 


Spånnade jag är nyfiken på vad du ska vara; och hur din nya jacka ser ut

2013-10-25 | 03:58:36

Jag är nyfiken!!!
Du brukar hitta bra serier, så jag hoppas du hittar någon bra.. :)Kram

2013-10-25 | 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback