Pumpkin Patch

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgen har varit lugn. I lördags gjorde jag inget alls bara tog det lungt, erbjöd till och med att jobba även om jag var ledig för de behövde själv jobba och jag gjorde inget särskilt så tänkte att jag skulle vara snäll. Idag så följde jag för med dem till kyrkan, för att se hur det går till, för dem går dit varje söndag. Sen så åkte vi vidare till en pumpkin patch, där man kan köpa pumpor och det finns massa aktiviteter såsom kamelridning, ponnyridning, hölass och massa annat. Var en rolig dag och det kändes väldigt amerikanskt.  Barnen hade väldigt roligt och vi gick i spökhuset, åkte hölass och lekte jätte mycket. 
 
 


Såg väldigt mysigt ut! Jag hoppas jag hinner komma hem i tid på söndag så jag inte missar att åka till en pumpkin patch.

Svar: Nej, det var mysigt faktiskt, det var när du skulle till Linn? :)
Sandra

2013-10-14 | 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback