Toppen Helg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har inte bloggat på ett tag, men har varit upptagen. I torsdags när jag var ledig mitt på dagen mötte jag upp Felicia down town där vi tog en shoppingrunda, hittade en fin stickad tröja och en kjol och lite annat smått och gott! Hade en jätte mysig stund! På fredagen jobbade jag till klockan var halv 8 och då mötte jag upp Moa. Jag hade blivit bjuden av mina värdföräldrar att komma till en releasefest av tv-serien homeland på deras resturang, och att jag fick ta med några vänner. Var så roligt att få klä upp sig lite, och klagade inte att det var gratis dricka och mat. Så vi hade en jätte trevlig kväll. Dagen efter så kom Felicia också hem till mig och vi chillade först lite och sen så skulle jag och Moa jobba, men Felicia hängde med mig, för hon var ledig och det var okej för min värdfamilj att hon var hos mig, så vi lekte med pojkarna och chillade lite och åt ävenmaten som vi hade handlat innan när vi var lediga. Sen så slutade Moa och kom tillbaka till mig, sen så kom min värdmamma hem och så gav hon mig ett paket som kommit till mig på posten, öppnade och såg Marabou mjölkchoklad och svenska tidningar, så gott och så har jag något att läsa på kvällarna, så tack mamma och pappa, älskar er. jag slutade då även jobba, så jag, Felicia och Moa gick till mataffären och handlade massa godsaker, som glass, Coca Cola, chips och dippa. Det roliga var när vi stod i kö var att vi sa, nu kommer alla undra vem som gjort slut med sin pojkvän och sen när min värdpappa kom hem och ser oss med allt, han bara vem har gjort slut med sin pojkvän, haha! Vi bara det är så man umgås i Sverige. Sen så snackade vi bara och umgicks. Super mysigt! Dagen efter så gick vi och åt frukost på ett pannkaksställe, super gott! Efter det så gjorde vi lite ärenden och sen så skulle Felicia göra något med sin värdfamilj så vi sa hejdå till henne. jag och Moa gick då till hennes väns avskedslunch på Vapiano. Efter det så åkte vi tillbaka till mig och köpte med oss hårfärg påvägen hem och jag färgade Moas hår, var faktiskt lite nervös för brukar inte vara så bra att göra saker med hår, men det blev faktiskt ett bra resultat! Hade även fått ett jätte sött kort av Mormor på posten som jag då läste innan vi tog och åkte till Moa satte oss på en resturang och åt! Sen så var det dags och säga hejdå och bege sig hem! Imorgon börjar en ny jobbvecka, men jag är laddad efter en toppen helg.
 
 
 


Ser ut som du har haft en toppen helg! Du får hälsa till Moa från mig :D

Svar: Ja den var verkligen härlig, ska hälsa henne! :D
Sandra

2013-10-08 | 02:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback