12 september 2013

 
 
Då har det varit en ny dag idag, började dagen med en gång/joggning tur, riktigt skönt. Hittade en app på AppStore som som gör att man kan springa 5km, om man följer deras schema på åtta veckor tre gånger i veckan. Så nu ska jag få tillbaka min kondition. Efter de gjorde jag mig i ordning för att gå ut. Skulle gå till ett ställe som heter target som är ett ställe där de har typ allt kändes lite som USAs Ullared haha. Stannade på Starbucks på vägen och tog mig min älskade islatte, så gott när det är varmt ute men man är sugen på kaffe. Skulle betala på target men mitt kort fungerade inte, så störigt! Men som tur var så hade jag kontanter också, dock inte tillräckligt, så fick lämna tillbaka mitt stativ jag tänkte köpa till min kamera . Jag som trodde att jag äntligen skulle få mitt stativ, får gå tillbaka och köpa det en annan dag istället. Kom hem med lite annat nyttigt istället som torrschampo, nagellack. Nagellacksremover, lite ljuslyktor till mitt rum, ramar och lite annat smått och gott. 
Gick hem la upp sakerna på mitt rum. Sen så skulle jag hämta Keene från skolan och Nu-NU från förskolan. Gick sedan till lekplatsen. För att sedan hem och göra läxor och laga mat! Gjorde min älskade laxpasta, dock blev den inte så uppskattad! Sen så hade min värdmamma gjort tårta till Keene då han fyller år idag så vi åt den till efterrätt! Sen var det dags för sängen för dem och snart ska jag nog bädda ner mig och tända ljus och titta på en film. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback