Bra Helg!

 
 
 
 

Helgen har varit super bra, och idag så träffade jag Louise, Johanna och Julia. Vi började med att äta på Corner bakery, där jag åt pasta med pesto och en brownie till efterrätt, väldigt gott. 

Sen så gick vi och shoppade lite, hittade äntligen snygga mysbyxor som man egentligen skulle kunna använda som vanliga byxor. Sen så kunde jag inte motstå att köpa naked ögonskuggpaletten som jag har suktat efter super länge. 

Sen så gick jag hem och fick reda på att jag fick ledigt den 6 december så att jag kan åka till New York på en Weekend. Så den 6-8 december åker jag till New York med Emma, ska bli så roligt! 75 dagar kvar, ska dock inte längta ihjäl mig, och njuta av varje sekund av tiden jag har här. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback