Chicago

 
 
 
 

 Igår så började jag dagen med att äta frukost på en restaurang med min hostfamily, blev amerikanska pannkakor med färska bär. Efter det så åkte jag och min hostmum iväg och fixade med min mobil, så nu har jag min egna Iphone med internet, jag är så lycklig haha. Jag körde även bil i USA för första gången, men det gick super även om det var lite ovant med automatare. men det är egentligen mycket enklare än manuellväxel. Sen så mötte jag upp Felicia, Moa och Madeleine, så strosade vi omkring down town, gick och kollade på Bönan, sen så gick vi och shoppade lite och åt frozen yoghurt! Väldigt mysigt. Idag är det jobb hela dagen och börjar om cirka en halvtimme. Ha en bra dag!  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback