Fredag den trettonde tvåtusentretton

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har det varit fredag den 13:onde men har inte haft någon otur. Gick upp gjorde frukost. Idag var NuNu väldigt glad för mig, vilket är väldigt roligt! Han sa hela tiden Hi Sandy Sandra, som har blivit mitt smeknamn. Då jag och Nu-Nu förra veckan hängde med till Keenes fotbolls träning, Jag passade NuNu då, så gick jag och NuNu till stranden som låg precis bredvid, och vi började bygga ett sandslott och när vi kom tillbaka så var jag lite sandig. Så sa min värdpappa att jag är Sandy Sandra, så nu kallar de mig det här hemma. Sen började jag jobba, jobbar mellan halv 11 och 12 först, men Nu-Nu sover middag just nu. Medan han sov middag provade jag mitt nya nagellack som är ett perfekt vardagslack som passar till allt. Sen kommer deras mormor hit för passa dem mellan 12 och 7. Så jag gick tillbaka till Target idag och köpte mitt stativ, sen gick jag och strosade. Prövade även mitt stativ jag köpte och jag är hel nöjd för att bara att ha den för detta året. Sen så började mina fötter värka för jag hade gått så mycket så jag återvände hem. Där jag började laga mat, blev spagetti och köttfärssås. Blev väldigt uppskattat av Nu-Nu men inte så jätte mycket av Keene. Blir kanske en film och godis ikväll.  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback