HOT

 
 
Idag har jag pratat med Emma på Skype, är alltid så roligt att prata med henne. Tycker det är lite synd att vi bor så långt bort från varandra, tar ungefär 11 timmar om man skulle köra bil och dem som sa att det är billigt att åka inrikes i USA jämnfört med Sverige ljuger, men det är närmre än att jag eller hon skulle fortfarande vara kvar i Sverige, så ska inte klaga.  Fick en chock när jag kom ut, och möts av en super varm vind, det var minst 35 grader, man kunde knappt andas ute. Så jag gick till stranden men det var för varmt för att ligga där och vattnet tyckte jag var för kall, så jag gick till ett köpcenter och kollade runt lite och för att kyla ner mig, sen så var det dags att hämta Keene, fick nästan springa till skolan då tiden bara flög förbi, men jag hann som tur var. Sen så hämtade vi Nu-Nu. Efter det gick vi hem, började med läxor och lite sådant. Gjorde även middag till dem som blev svenska pannkakor, de blev faktiskt goda men inte lika goda som pappas. Maten blev uppskatad av Keene och Nu-Nu. 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback