Life is Good!

 
 
 
De senaste dagarna har känts lite jobbiga, har haft lite hemlängtan. Inte för jag vill åka hem egentligen utan mer för att jag saknar familj och vänner. Men egentligen finns inget hemma. Då alla mina vänner också är iväg någonstans. Igår så var det Keenes födelsedagsfest i parken, för han fyller nio på torsdag. Det var mysigt, vi åt cupcakes och de lekte på lekplatsen. Sen så hade jag och mina föräldrar bestämt att vi skulle prata på Skype, det var roligt att prata med dem igen även om det var jobbigt, för saknar dem en massa. Sen efter jag pratat med dem, så hade jag bestämt med en vän att jag skulle komma till henne, så jag gick mot tågstationen, som var längre än vad jag trodde och vimsade runt och hittade inte den, men tillslut så gjorde jag det. Tog tåget till Wilmette, och åt hos henne. Sen så tog vi bilen till en Shopping Mall, där vi strosade omkring. Sen så mötte vi även upp ett par till tjejer som också är Au-apairer på Starbucks, där vi snackade en stund. Sen så tog jag och två av tjejerna en Taxi hem. Behövde verkligen komma ut och träffa lite vänner, då det nu känns väldigt mycket bättre med hemlängtan! 


Minna: Jag saknar dig en massa. Undrar om vi kan komma igång med skype. Du får gärna stanna i Chicago, men du får även komma hem innan jul för jag saknar dig. Jag skulle gärna viljat att du hade varit med på Marcus födelsedagskalas, för jag saknade dig väldigt mycket. Kramar
Faster: Det ser mysigt ut. Förstår känslan att ha mycket hemlängtan, men ändå inte vilja åka hem. Även jag saknade dig idag. Kramar

Svar: Åhh, ja det skulle vi kunna, vill gärna komma in i det lite bättre först! Kanske om någon vecka. Saknar er med! Kramar
Sandra

2013-09-08 | 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback