Nionde September Tvåtusentretton

 
 
 
 
 
Idag har varit en bra dag, har varit jätte fint väder ute, kanske till och med lite för varmt, då jag har svettas som in i, men klagar inte. Idag har jag varit på Lincoln zoo med Nu-Nu! Där vi såg massa djur. Han blev lite gnällig i slutet då han var väldigt trött så han somnade i vagnen när vi var påväg hem men dit ska vi gå fler gånger då det är gratis att gå där. Efter det så gick jag till Starbucks och köpte en ice-coffee. Sen så sov Nu-Nu tills vi skulle hämta Keene från skolan, Efter vi hade hämtat Keene så gick vi till lekplatsen, sen så gick vi hem och Keene skulle skriva tackkort för hans presenter han fick på sitt kalas och sen så ska han göra läxor, men tog en väldans tid och man fick tjata en antal gånger att han skulle göra det, så mitt tålamod tog nästan slut men tillslut så fick han gjort allt, sen var det dags för läggdags och efter det slutar jag jag, då har jag städat upp lite på mitt rum som hade blivit lite stökigt men nu ser det mycket bättre ut! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback