Onsdagen 18 september 2013

 
 
 
Idag var jag trött när jag vaknade och ville knappt gå upp, men kom tillslut upp och gjorde frukost. Sen efter ett litet tag var det dags att börja jobba. Min värdföräldrar var fortfarande hemma och när de skulle gå till jobbet så brast Nu-Nu ut i gråt för han ville inte att dem skulle gå, men det gick snabbt över och vi packade och gick ut på en promenad till floden, där vi skulle titta på båtarna. Nu-Nu envisades att gå istället för att sitta i vagnen, så han gick en ganska bra bit innan han blev trött och ville sätta sig i vagnen. Efter kanske fem minuter somnade han och jag fortsatte gå och han sov, så jag gick in och kollade i några affärer medans han sov. Sen kanske efter lite mer än timme så vaknade han upp och vi gick mot floden igen för att kolla på båtarna, det tyckte han var riktigt häftigt att se på båtarna. Sen efter ett tag så gick vi hem igen, tog något litet till lunch, innan det var dags att hämta Keene från skolan. När vi hämtat upp Keene så gick vi till lekplatsen. När vi kommer hem från lekplatsen så är det vanliga rutinerna med läxor och mat. Gjorde risotto och kyckling idag. Blev faktiskt ändå ganska lyckat. 
Nu har båda barnen gått och lagt sig och jag har krypt ner med datorn med en kopp te och lite marabouchoklad och myser medans det ösregnar och åskar utanför.  
 


Nu får du uppdatera bloggen! Vaknar upp till skjutningar i Chicago och magen får en orolig klump.

Svar: Jag lever, har inte hör något här om skjutningar i Chicago!
Sandra

2013-09-20 | 07:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback