Rainy day

 
 
 Idag så gick jag upp halv 8, har inte gått upp så tidigt sen training skolan. Skulle gå och fixa security numret. Så fick skjuts av min värdmamma när hon skulle skjutsa Nu-Nu till förskolan. Skulle egentligen träffa Felicia sen men vi sköt upp det, då det regnade väldigt mycket! Så jag gick shoppinggatan hem och stannade i några affärer och kollade. Sen när jag var påväg hemåt så stod jag lite för nära kanten vid övergångsstället så en bil kom och skvätte vatten från vattenpölen och jag fick massa vatten på mig. Efter det tog jag och köpte med mig kaffe från Starbucks. Väl hemma bäddade jag ner mig i min favorit fåtölj och pratade lite med Nermin på Facebook, sen så såg jag även ett avsnitt av New Girl och började titta på oc, så nu har jag ganska mycket att se på. Efter det så hämtade jag Keene och Nu-Nu. Gick igenom de vanliga rutinerna. När de gått och lagt sig pratade jag en stund med Emma. Vi är verkligen sämst på att avsluta samtal, vi kan säga att vi ska sluta prata, så pratar vi ändå en halvtimme till haha! Sen så kollade jag på några till avsnitt av OC innan det var dags för mig att sova!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback