Real

 

 Dagarna börjar kännas bättre och idag är min första riktiga jobbdag, igår på mina fria dag så gick jag först en powerwalk runda med min värdmamma och den minsta av mina värdbarn, vi gick längst stranden och jag tror jag ska ta den rundan idag också. Igår på mina fria dag så var jag och utforskade Chicago en liten stund eller mest var jag och shoppade, det är så roligt med så många nya butiker. Sen så kom jag hem och åt lite, sen satte jag mig och checkade läget på datorn så var Emma inne, så vi tog en liten skype time och kollade läget med varandra. Saknar henne en del, men förhoppningsvis kan vi hälsa på varandra snart. Efter det så hade min värdfamilj köpt pizza, så vi satt och åt det på framsidan av huset, vilket var väldigt mysigt! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback