Söndagen Den Femtonde September

 
Man har varit bortskämd med vädret sen man kom hit och det har varit sommarvärme hela tiden. Idag har det vänt lite och det är molnigt och regnat och varit ca 18 grader. Men man kan inte alltid ha fint väder med sol och 25 grader. Började dagen med att äta frukost, åt crossoints och drack smoothie. Sen tog jag det lugnt tills jag skulle träffa Felicia och Madeleine och Lisa.  Vi skulle gå på bio. Vi skulle träffas i Wilmette. Så jag körde för första gången helt själv i Chicago, är ganska stolt över mig själv även om jag körde fel väg några gånger även om jag hade gps, men jag kom fram tillslut.  Kom fram till köpcentret där vi skulle vara och jag och Felicia mötte upp Lisa och en annan tjej på Starbucks.  Sen så gick vi mot biografen och väntade på Madeleine. Men vi var såklart på fel biograf och fick gå ut i regnet igen. Sen så var det dags för filmen, vi såg we're the Millers, som var väldigt rolig.  Efter filmen så gick vi till Cheesecake factory och åt. Åt en hamburgare som var super god och eftersom jag var på Cheesecake factory så var jag ju tvungen att ta en cheesecake också. Blev en med hallon och choklad, den var super god men väldigt mäktig så jag kunde inte direkt äta hela men det var så värt det.  Haft en super trevlig dag. 

 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback