The Color Run

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klockan ringde jätte tidigt idag och jag ville verkligen inte gå upp och springa loppet på 5km. Men tur att jag gjorde det för det var roligt med all färg och att det mest kändes mest som ett party med musik, fast att man sprang ett lopp.   Efter loppet så tog vi super massa foton. Sen var det vidare till efterfest på området, där de hade en scen med massa musik och vi dansande bland bubblor då där var en bubbelmaskin och slängde ännu mer färg på varandra. 

Efter loppet sa vi hejdå till några och jag, Moa och Felicia gick till Subway för att äta lunch, sen efter det så sa vi hejdå till Felicia som tog tåget hem och jag och Moa vandrade hem till mig för att duscha av oss, vilket inte var det enklaste.  Man fick även en hel del kommentarer på vägen då vi gick genom hela stan eftersom man var full med färg, hela mitt hår var helt rosa. Efter vi hade fräschat till oss tog vi bilen hem till Moa och bara chillade en stund då man var så trött efter allt man gått och loppet. Sen tog vi oss ut och gick och åt sushi, riktigt god sushi. Sen tog vi även en kaffe på Starbucks, glömde ju såklart beställa koffeinfritt så får se om jag kan sova i natt. Sen gick vi hem till Moa igen och chillade lite till, sen tog jag bilen hem igen. Detta var en riktigt bra dag! 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback