Tisdag den sjuttonde september 2013

Hade Skypesamtal med mamma och pappa och mormor idag, och kollade läget hur det var här och där borta. Sen så tog jag på löpskorna och tog en runda, kändes ganska segt idag, men kan inte kännas på topp alltid. Sen skyndade jag mig att göra mig i ordning för jag skulle hinna ut och fixa mitt social security nummer, som är ungefär som ett personnummer här i USA. Kom dit och insåg att jag inte skulle komma i tid till att hämta Keene från skolan om jag skulle fixa det, men nu vet jag iallafall vad det ligger, så får gå dit på torsdag igen och fixa det. Så vände och gick tillbaka. Hämtade Keene från skolan, sen tog vi en promenad och hämtade Nu-Nu från förskolan. Jag har nog inte berättat för er att Nu-Nus namn inte är Nu-Nu utan att det är ett smeknamn och att han egentligen heter James, men ingen använder det namnet på honom. Vi gick hem började med läxor och det vanliga rutinerna. Jag lagade mat vilket skulle bli chicken nuggets med potatismos, men jag typ misslyckades med potatismosen, hur man nu kan göra det, så det får vi nog öva lite på. Sen så spelade vi lite bandy/hockey här hemma och jag började läsa Pettson och Findus boken jag gav till Nu-Nu för dem. Sen var det dags för Nu-Nu att gå och lägga sig. Så efter han gått och lagt sig så spelade jag kort med Keene, lärde honom att spela skitgubbe. Han hade nybörjartur och vann, haha. Nu sitter jag och dricker te och tar det lugnt och lyssnar på musik.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback