Tisdag den tjugofjärde september 2013

 
 
 
 
 
 
 
 
 Vaknade upp tidigt idag för att ta tåget till Wilmette för att träffa Felicia. Blev hämtad på tågstation och sen åkte vi till köpcentret där och strosade, hittade en super fin topp. Sen så tog vi bilen för att gå till en affärr där de säljer billigare märkeskläder. Sen så tog vi bilen tillbaka till köpcentret, och när vi parkerar så märkte Felicia att bilen som parkerade brevid var ett par Au-pairer som hon ibland brukar träffa så gick och åt vi cheesecake på cheesecake factory, nyttig lunch haha. Sen var det dags att ta tåget hem, men hade ca en och en halvtimme tills jag började så jag tänkte att jag  skulle kika i två affärrer jag har velat kollat i. Så kollade i dem och jag hade ca en timme att komma hem, men jag orkade inte gå så jag tog bussen som jag trodde skulle gå den gatan ner, men icke och kom på ett ställe jag inte riktigt visste var det låg en halvtimme innan jag skulle hämta Keene. Så snabbt vinka in en taxi för att ta en taxi hem. Som tur är inte taxi så dyrt här, men ändå onödiga pengar. Sen så Hämtade jag barnen från skolan och vi gick hem och gjorde läxor, mat och lekte lite sen. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback