Torsdag den 26 September 2013

Pratade en stund med mamma och pappa på Skype blev lite jobbigt då jag saknar alla nära och kära så mycket, även fast jag har det super här. Men det hör väl till, hade varit konstigt annars om man inte saknade dem man älskar. Bestämde mig för att sedan ta en springtur för att lugna ner mig, vilket hjälpte. Kom hem och började rita men hittade inte så mycket inspiration för det så la av. Började baka en kladdkaka istället. Sen tog jag en bit kladdkaka och började se ett avsnitt av New girl. Fick då ett telefonsamtal av min värdmamma, som sa att hon hämtar pojkarna idag, att jag kunde börja klockan halv 5 istället. Så jag kände att jag behövde komma från huset lite så jag tog mitt pick och pack och gick till Starbucks och köpte en kaffe och satt med datorn där istället. Fick även ett nytt namn, de skiver ju namnet på muggen, så stod det Cassandra, trodde först de hade skrivit Lassandra, men såg sen att det var ett C. Gick sedan hem och gick till lekplatsen med pojkarna. För att sen gå hem och laga middag, min snälla vän Alva hade sett att jag hade lite svårt och komma på vad vi skulle göra för mat så hon skickade tre barnvänliga recept, som jag provade ett idag blev kalvfärsröra med tagliatelle. Som de tyckte om, så glad jag blev, för barnen är väldigt kräsna här.  Sen hade vi min kladdkaka som efterrätt, vilket också blev lyckat. Sen så pratade jag och Emma en stund i telefon, försöker komma fram till var vi ska bo under vår weekend i New York, inte det enklaste att hitta et billigt boende på ett bra läge som är bra. Efter vi hade sagt hejdå så bäddade jag ner mig i min säng och tände ljus och såg några snitt ac OC. 
 
 
Fick denna bilden på snapchat av min bror, tänk hur glad man kan bli bara för att få en bild, super sött! 
 
 
 
Och mitt nya namn! Haha
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback